Glorieperiode voor Nikkie Plessen voorbij: Dit ziet er toch niet rooskleurig uit!

WhatsApp Image 2024 05 24 at 151434 1jpg

In haar beginjaren werd Nikkie Plessen bekend als vj bij TMF, waar ze samenwerkte met Sylvana Simons.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Ontdekt door het blad Quote waren verontrustende financiële gegevens, met in 2022 een dividenduitkering van 4,5 miljoen euro bovenop de 2,5 miljoen euro van het voorgaande jaar.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Het kasstroomoverzicht vertoonde ook problemen, met meer dan 2 miljoen euro aan contanten die uit de dagelijkse operaties van het modebedrijf vloeide, wat werd gecompenseerd door 2,8 miljoen euro uit de huishoudpot.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Op het einde van 2022 waren de liquide middelen gedaald tot slechts 5,2 miljoen euro, tegenover 12,8 miljoen euro een jaar eerder.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

De snel slinkende financiële reserves en het mogelijk onverstandige karakter van de dividenduitkering worden gesuggereerd door deze gegevens.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Onder haar meer dan 520.000 volgers op Nikkie’s Instagramaccount, probeert ze nog steeds haar kleding te promoten.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Echter, haar berichten ontvangen gemiddeld slechts 525 likes, wat slechts 0,1 procent van haar volgers vertegenwoordigt.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Volgens Google zou normaal gesproken tussen de 4 en 5 procent van de volgers berichten leuk moeten vinden, terwijl de betrokkenheid van Nikkie veel lager is.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Er wordt geconcludeerd dat Nikkie Plessen’s hoogtijdagen waarschijnlijk voorbij zijn en dat de uitdagingen voor haar merk toenemen.


1. De reden waarom vele winkels stoppen met NIKKIE.
2. De strenge voorwaarden zorgen ervoor dat winkels afhaken.
3. De reden waarom veel winkels massaal stoppen met NIKKIE.
4. Haar populariteit neemt in een hard tempo af!
5. Ziet er niet veelbelovend uit voor mevrouw Plessen

auteur avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven